Specjalista ds. rozwoju produktów i doświadczeń klienta

2025-05-14 Klient portalu Praca.pl mazowieckie / Warszawa

Ogłoszenie numer: 9835393, z dnia 2025-05-14

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. rozwoju produktów i doświadczeń klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Opracowywanie koncepcji rozwoju produktów i rozwiązań dla klientów detalicznych.
  • Współpraca z zespołami IT i biznesowymi przy tworzeniu i wdrażaniu nowych funkcjonalności.
  • Analiza trendów rynkowych, konkurencji (w tym fintech, challenger banks) oraz oczekiwań użytkowników.
  • Udział w projektach integrujących usługi płatnicze i narzędzia online w różnych kanałach sprzedaży.
  • Tworzenie strategii cenowej i modelowanie działań zwiększających wartość klienta.

Wymagania

  • Doświadczenie w obszarze tworzenia ofert produktowych i współpracy z partnerami zewnętrznymi (np. e-commerce, sieci handlowe).
  • Znajomość trendów w zakresie open bankingu i regulacji PSD2.
  • Praktyka w integracji usług płatniczych z systemami sprzedażowymi i platformami cyfrowymi.
  • Umiejętność myślenia strategicznego i dostrzegania potencjału w zmieniających się potrzebach klientów.
  • Doświadczenie w projektowaniu rozwiązań typu "all-in-one", łączących codzienne usługi finansowe i pozafinansowe.

Oferujemy

  • Elastyczną formę pracy (możliwość pracy hybrydowej).
  • Szeroki pakiet benefitów – od prywatnej opieki zdrowotnej, przez kartę sportową, po system kafeteryjny i dofinansowanie do wypoczynku.
  • Wsparcie w rozwoju zawodowym – dostęp do szkoleń i platform e-learningowych.
  • Realny wpływ na rozwój innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.