Senior Product Manager OTC

2020-08-07 Adamed Pharma S.A. mazowieckie / Pieńków (pow. nowodworski)
Senior Product Manager OTC

(umowa zastępstwo)

Miejsce pracy: Pieńków (pow. nowodworski)
  • Umowę o pracę
  • Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Kafeterię szkoleń
  • Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
  • Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
  • Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
  • Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
  • Wypracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfela marek zapewniających realizację celów biznesowych firmy,
  • Zarządzanie markami i ich efektywnością finansową z uwzględnieniem działań medycznych, konsumenckich i tradowych,
  • Planowanie krótko (1 rok) i długoterminowych (5 lat) strategii oraz planów sprzedażowych dla określonej grupy produktów (strategia marketingowa i strategia sprzedażowa),
  • Udział w opracowywaniu strategii rozwoju portfolio produktowego,
  • Przygotowywanie kampanii i materiałów promocyjnych dla określonej grupy marek dla targetu konsumenckiego oraz CHP,
  • Monitorowanie i przedstawianie wiedzy marketingowej na temat produktu dla dedykowanej grupy Konsultantów Medycznych lub Przedstawicieli Farmaceutycznych,
  • Stała analiza rynku przy pomocy dostępnych narzędzi i badań, uzyskiwanie i analiza informacji z innych działów, sporządzanie analiz dotyczących rozwoju produktów i zmian na rynku,
  • Wdrażanie zaplanowanej strategii w obszarze mediowych, digitalowym, tradowym i sprzedażowego oraz monitorowanie postępów realizacji wdrożonej strategii w tych obszarach.
Co jest dla nas ważne?
  • Minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu markami (leki OTC, wyroby medyczne lub suplementy diety),
  • Udokumentowane sukcesy w samodzielnym zarządzaniu markami lub projektami strategicznymi dla marek OTC,
  • Wiedza z zakresu planowania sprzedaży i aktywności marketingu konsumenckiego oraz medycznego
  • Wiedza z zakresu opracowywania strategii komunikacji konsumenckiej i egzekucji w kanałach komunikacji, takich jak ATL, digital, BTL, e-commerce,
  • Wiedza i doświadczenie z zakresu wyboru, opracowywania badań konsumenckich oraz interpretacji ich wyników,
  • Znajomość i umiejętność wykorzystania narzędzi i technik marketingowych stosowanych w sektorze farmaceutycznym dla produktów sprzedawanych bez recepty
  • Znajomość rynku farmaceutycznego i zależności panujących na rynku farmaceutycznym (lekarz, apteka, pacjent),
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe: marketing, zarządzanie lub medyczne,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Wysokie umiejętności analityczne,
  • Znajomość MS Office - poziom zaawansowany,
  • Prawo jazdy kategorii B.